marți, 31 ianuarie 2012

Glume


Credinta

O fetita discuta cu invatatoarea ei despre balene. Invatatoarea i-a spus ca, din punct de vedere fizic, e imposibil ca o balena sa inghita un om pentru ca, desi e un mamifer urias, gatul ei este foarte mic. 
Fetita sustinea sus si tare ca Iona a fost inghitit de o balena. 
Iritata invatatoarea ii repeta ca o balena nu poate inghitit un om, fiindca din punct de vedere fizic e imposibil.
Fetita a replicat :"Cand voi ajunge in cer il voi intreba pe Iona despre acest lucru"
"Si daca Iona a mers in iad?"
Fetita a raspuns "Atunci il veti intreba dumneavoastra"
Invatatorul (pe vremea comunismului) :
- Elevi, nu exista Dumnezeu! Nu l-a vazut nimeni, nu-l vede nimeni si deci nici nu-l va vedea!
La care elevul credincios:- Domnule Invatator, vreau sa intreb elevii ceva:
Vedeti voi creierul domnului profesor?
Elevii : - Nu!
Elevul credincios: - Atunci nu exista!


Biserica

O mamă îşi instruieşte copii în timp ce-i trimite la Şcoala Duminicală: "Si de ce nu avem voie să facem gălăgie în biserică?"
Băieţelul ei cel mai mare a răspuns repede: 'Deoarece unii dorm în biserică şi nu avem voie să-i trezim!"


Pacate

- Doamna învăţătoare, am o întrebare, strigă o fetiţă.
- Spune, se auzi glasul învăţătoarei.
- Cît timp au stat Adam şi Eva în rai?
- Pînă toamna, răspunse profresoara.
- De ce?, întrebă copilul mirat.
- Atunci s-au copt merele.
O directoare de resurse umane a murit si a ajuns la poarta Raiului, unde este intampinata de Sfantul Petru.
- Bine ai venit. Vei petrece o zi in Iad si una in Rai si apoi vei alege unde vrei sa-ti petreci eternitatea.
- Dar vreau sa raman in Rai.
- Imi pare rau, regulile sunt reguli.
Si astfel ajunge in Iad. Aici s-a a intalnit cu toti prietenii cu care a petrecut si s-a distrat de minune si au discutat despre vremurile trecute. Iarba era verde, mesele erau formate numai din delicatesuri si bauturi fine. A facut cunostinta si cu Diavolul, care era un tip foarte de treaba si s-a distrat de minune spunand bancuri si dansand. Urmatoarea zi a petrecut-o in Rai odihnindu-se pe nori si cantand la harpa.
- Acum alege-ti eternitatea.
- Nu credeam c-am sa spun asta. In Rai a fost bine, dar cred ca m-am simtit mai bine in Iad.
Asa s-a reintors in Iad. Aici a gasit un peisaj dezolant, pustiu, focuri, cazane, prietenii ei erau imbracati in zdrente si sufereau.
- Nu inteleg, spuse femeia tremurand, ieri cand am fost aici era minunat.
- Ieri te recrutam. Azi esti angajata...
 Un pastor moare si ajunge in rai. La poartea Raiului nu-l astepta nimeni.
De dupa gard se vedeau blizuri, bucurie mare si artificii.
Dupa o indelunga asteptare vine si Sf.Petru.
Pastorul, mirat, il intraba: Ce s-a intamplat?
- A ajuns la noi un om de afaceri!
- Pai cum, eu credeam ca la Dumnezeu nu conteaza daca esti saarc sau bogat, ci cum slujesti... eu am castigat zeci de suflete pentru imparatie...
- Da, dar ca tine intra in fiecare zi la noi, dar oamenii de afaceri mai rar se ratacesc pe aici.

Relatii

Un turist crestin merge pe munte si se intalneste cu un urs... Nestiind ce sa faca, incepe sa se roage tare:
- Doamne, Te rog sa dai ursului ganduri crestine!!!!
La care ursul isi impreuneaza labele si zice:
- Doamne, binecuvanteaza aceasta masa...

Rai si Iad

Moare un programator de jocuri si dupa moarte ajunge in Iad. 
Dupa o saptamana, suna Satana la Dumnezeu:
- Doamne, ce nebun mi-ai trimis?! A distrus toate cazanele, a stins focurile, a ucis toti dracii
si alearga prin tot Iadul si striga in gura mare "Unde-i iesirea spre nivelul 2?"

Religie

Un preot orthodox, unul Baptist si un rabin se gandeau ce sa faca cu banii stransi de la credinciosi. 
Catloicul: Eu o sa trag o linie, si ce pica in dreapta e al meu, ce in stanga a lui Dumnezeu.
Baptistul: eu o sa fac un cerc, ce pica in El e al Lui, ce in afara e al meu.
Evreul: Eu ii arunc in sus sI El o sa-si pastreze ce are nevoie.

Slujire

Un taximetrist moare si ajunge la portile Raiului. Sfantul Petru il intreaba:
- Cum te numesti si ce faceai pe Pamant ?
- Sunt Gheorghe si am fost 15 ani sofer de taxi.
- Bine fiule uite o pelerina de matase si un sceptru le aur, poti intra !
Imediat dupa aceea vine la poarta un preot, Aceeasi scena.
- Ma numesc Ion si am fost preot 25 de ani.
- Bine fiule, poftim o pelerina de in si un toiag de lemn, poti intra...
Preotul se mira:
- Soferului acela i-ai dat un sceptru de aur si o pelerina de matase, iar mie doar un toiag si un sac, de ce ?
- Vezi, dragul meu, aici in Rai primim pe criterii de performanta. In timp ce tu predicai ceilalti dormeau. In timp ce soferul conducea toti din masina se rugau.

Viata vesnica

Invatatoarea i-a intrebat pe copiii de la scoala duminicala:
"Daca mi-as vinde casa si masina, daca mi-as vinde garajul cel mare si daca mi-as da toti banii la biserica, as ajunge in Cer?"
"NU" au raspuns toti copiii.
"bine" a continuat ea "dar atunci cum pot ajunge in cer?"
Din spatele salii, un baietel de vreo cinci ani, a strigat :
"Ar trebui sa fii moarta!"



Ca românu’ nu-i nici unu’… unde’s mulţi putea fi unu
Ce poţi face azi, lasă pe mâine, iar mâine… pe poimâine,că... poate uiţi
De foame, mănânci… şi pâine cu mici!

Cine ne vizitează, ne face onoare… cine nu,plăcere!

Cine-i harnic şi munceşte are tot ce vrea.Cine-i leneş şi chiuleşte, are tot aşa…

Când nevasta tace,să n-o-ntrerupi!

In viaţă sunt două cuvinte care deschid multe uşi; “trage” si “împinge”…

Omul inţelept îşi face vara sanie şi iarna o pune pe foc!

E corect când se spune că nu tot ce zboară se mănâncă;cea mai bună dovadă e avionul

Bate-ţi nevasta în fiecare zi;dacă tu nu ştii de ce,fii sigur că ea ştie!

Lasă pe mâine ce poţi face azi, că poate mâine nu mai trebuie făcut!

Pauzele lungi si dese, cheia marilor succese!

Fie pâinea cât de rea, tot mai bun e cozonacul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneţi-vă părerea

Mărturii

Ioan 3:33
Cine primeşte mărturia Lui adevereşte prin aceasta că Dumnezeu spune adevărul.

Ioan 5:34
Nu că mărturia pe care o primesc Eu vine de la un om; dar spun lucrurile acestea pentru ca să fiţi mântuiţi.

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Free SEO Tools

Powered By Blogger

SEO Monitor

Google PageRank buton

Googlebot Ultima accesare

Meta Tag Analiza

Social Bookmark Tool

Faceți căutări pe acest blog

Postări populare