vineri, 29 aprilie 2011

Despre capre și oi 2

                                               Despre capre și oi

Ce frumoasă eşti, iubito, ce frumoasă eşti! Ochii tăi sunt ochi de porumbiţă, sub marama ta. Părul tău este ca o turmă de capre poposită pe coama muntelui Galaad.
Întoarce-ţi ochii de la mine, căci mă tulbură. Perii tăi sunt ca o turmă de capre care poposesc pe coama Galaadului.


Caprele sănt comparate cu parul deci este important și părul și unde este cap este și păr
sânt și urechi ,ochii,gură,dinți.
Luate in mod duhovnicesc aceste lucruri vor arata cam așa:
Capul este Isus  Hristos și unde-i cap , deasupra capului este  păr.
Părul este comparat cu caprele ,deci daca intr-o biserică este cap
Înseamnă ca vor fi și capre. și totdeauna caprele cauta locurile înalte sau să conducă.
Nu-i important parul de pe cap ci mai important ce este  sub părul de pe cap.
Sub păr trebuie să fie mintea și în minte trebuie să fie Ințelepciunea(Proverbe 8:12
Eu, Înţelepciunea, am ca locuinţă mintea şi pot născoci cele mai chibzuite planuri.)

Intr-o biserică cei care conduc fără călăuzirea Duhului cred că biserica merge mai bine
așa cum o conduc ei și astfel ei prin acest comportament se urca mai pe sus de cap  devenind țap.
Mai presus de cap este părul și părul reprezintă capra sau țapul .(Uneori in comportamentul acestor animale în anumite perioade capra conduce țapul.)
Acum dacă părul crește pe cap nu părul gândește ci mintea adică ce este sub păr.
Dar părul la ce este bun?El înfrumusețează capul.
Avem nevoie și de frumusețe dar când se îngâmfă inima din pricina frumuseții atunci e rau.
Exemplu: Ezechiel 28:17
Ţi s-a îngâmfat inima din pricina frumuseţii tale, ţi-ai stricat înţelepciunea cu strălucirea ta. De aceea te arunc la pământ, te dau privelişte împăraţilor.

Deci cănd scopul meu este să ajung în fruntea biserici căci mă văd mai bun ca alții și să fiu aclamat de oameni si văzut ce pot face eu in lucrurile de suprafața si nu in lucrurile de adâncime a Lui Hristos atunci ajung păr.
Cel ce gandește și se cufundă in adâncimile Cuvântului Lui Dumnezeu  și este călăuzit de Duh acela este  forța prin care Domnul Isus își conduce Biserica fie că el este in fruntea bisericii fie că este pe ultima bancă , fie că este pus la cuvânt fie că nu-i pus ,el conduce cu Domnul Hristos biserica  în rugaciunea individuală sau în cântări și poezii de lauda la adresa Lui Dumnezeu și un cuvânt spus către altcineva fie că este la amvon fie că este pe strada sau intr-o mașina cuvântul lui are greutate.
O lucrare rea a caprelor și a țapilor pentru ei este ca ei vorbesc multe lucruri dar nu le fac
Vorbesc să-i hrănim pe cei flămânzi,să-i săturăm pe cei însetați, să-i primim pe cei străini,
să-i îmbrăcăm pe cei goi, să vizităm bolnavii, să mergem în inchisori pe la frații noștri care suferă din pricina Cuvântului Lui Dumnezeu etc.dar ei nu fac.
Împlinirea acestor lucruri te face sa ai mai multă lumină din Dumnezeu .
Asa a spus și Domnul Isus Hristos:
Matei 25
32 Toate neamurile vor fi adunate înaintea Lui. El îi va despărţi pe unii de alţii cum desparte păstorul oile de capre;
33 şi va pune oile la dreapta, iar caprele la stânga Lui.
34 Atunci Împăratul va zice celor de la dreapta Lui: „Veniţi binecuvântaţii Tatălui Meu de moşteniţi Împărăţia care v-a fost pregătită de la întemeierea lumii.
35 Căci am fost flămând, şi Mi-aţi dat de mâncat; Mi-a fost sete, şi Mi-aţi dat de băut; am fost străin, şi M-aţi primit;
36 am fost gol, şi M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav, şi aţi venit să Mă vedeţi; am fost în temniţă, şi aţi venit pe la Mine.”
37 Atunci cei neprihăniţi Îi vor răspunde: „Doamne, când Te-am văzut noi flămând şi Ţi-am dat să mănânci? Sau fiindu-Ţi sete şi Ţi-am dat de ai băut?
38 Când Te-am văzut noi străin şi Te-am primit? Sau gol şi Te-am îmbrăcat?
39 Când Te-am văzut noi bolnav sau în temniţă şi am venit pe la Tine?”
40 Drept răspuns, Împăratul le va zice: „Adevărat vă spun că, ori de câte ori aţi făcut aceste lucruri unuia din aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie Mi le-aţi făcut.”
41 Apoi va zice celor de la stânga Lui: „Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic care a fost pregătit diavolului şi îngerilor lui!
42 Căci am fost flămând, şi nu Mi-aţi dat să mănânc; Mi-a fost sete, şi nu Mi-aţi dat să beau;
43 am fost străin, şi nu M-aţi primit; am fost gol, şi nu M-aţi îmbrăcat; am fost bolnav şi în temniţă, şi n-aţi venit pe la Mine.”
44 Atunci Îi vor răspunde şi ei: „Doamne, când Te-am văzut noi flămând, sau fiindu-Ţi sete, sau străin, sau gol, sau bolnav, sau în temniţă, şi nu Ţi-am slujit?”
45 Şi El, drept răspuns, le va zice: „Adevărat vă spun că, ori de câte ori n-aţi făcut aceste lucruri unuia dintre aceşti foarte neînsemnaţi fraţi ai Mei, Mie nu Mi le-aţi făcut.”
46 Şi aceştia vor merge în pedeapsa veşnică, iar cei neprihăniţi vor merge în viaţa veşnică

                                       Ce sânt oile ?

Dinţii tăi sunt ca o turmă de oi tunse care ies din scăldătoare, toate cu gemeni, şi niciuna din ele nu este stearpă.
Dinţii tăi sunt ca o turmă de oi care ies din scăldătoare, toate cu gemeni, şi niciuna din ele nu este stearpă.
 Turma de oi se aseamnă cu dinții. Cu dinții noi mâncăm.
Îs foarte importanți dinții pentrucă fără ei nu putem să mâncăm anumite mâncări tari.
Dupa cum vedeți oaia nu face altceva decât să mănânce si are un stomac destul de mărișor.
Duhovnicește noi ca oi a lui Dumnezeu trebuie să consumăm căt mai multă hrană duhovnicească și să creștem in omul din lăuntru.
Noi avem un pastor care își cunoaște oile și le strigă toate pe nume.
Eu sunt Păstorul cel bun. Păstorul cel bun Îşi dă viaţa pentru oi.
Dar cel plătit, care nu este păstor şi ale cărui oi nu sunt ale lui, când vede lupul venind, lasă oile şi fuge; şi lupul le răpeşte şi le împrăştie.
Cel plătit fuge, pentru că este plătit şi nu-i pasă de oi.

Eu sunt Păstorul cel bun. Eu Îmi cunosc oile Mele, şi ele Mă cunosc pe Mine,
15 aşa cum Mă cunoaşte pe Mine Tatăl şi cum cunosc Eu pe Tatăl; şi Eu Îmi dau viaţa pentru oile Mele
Ioan 10:16
Mai am şi alte oi, care nu sunt din staulul acesta; şi pe acelea trebuie să le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, şi va fi o turmă şi un Păstor.
27 Oile Mele ascultă glasul Meu; Eu le cunosc, şi ele vin după Mine.
28 Eu le dau viaţa veşnică, în veac nu vor pieri, şi nimeni nu le va smulge din mâna Mea.
29 Tatăl Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decât toţi; şi nimeni nu le poate smulge din mâna Tatălui Meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spuneţi-vă părerea

Mărturii

Ioan 3:33
Cine primeşte mărturia Lui adevereşte prin aceasta că Dumnezeu spune adevărul.

Ioan 5:34
Nu că mărturia pe care o primesc Eu vine de la un om; dar spun lucrurile acestea pentru ca să fiţi mântuiţi.

Totalul afișărilor de pagină

Lista mea de bloguri

Free SEO Tools

Powered By Blogger

SEO Monitor

Google PageRank buton

Googlebot Ultima accesare

Meta Tag Analiza

Social Bookmark Tool

Faceți căutări pe acest blog

Postări populare